Singură la Residence hotels

Să vă povestesc mare întâmplare. Am venit săptămâna trecută de la piață, vorba bărbatului "ca un moș Crăciun", cu 5 plase de plastic care aproape că mi-au tăiat mâna, iar chestia asta e ceea ce urăsc cel mai tare după parchetul maro. Evident, nimeni să mă ajute. Don'șoara la balet, iar bărbatul formator de citate plecat hai-hui, cică "sunt cu mașina la spălătorie ". Bine...deci voi vă relaxați și eu fac pe sclava Isaura.

Nu e vorba că am vrut să mă răzbun, însă la cină am pregătit mâncarea lui ”preferată” :mâncare de dietă, piept de pui la grătar și legume la abur. L-am omorât. Pe când ținea el un discurs foarte convingător despre cum unui bărbat îi trebuiesc un anumit număr de calorii, eu visam cum după cină și "mica sirenă"  voi face un adevărat dezmăț :îmi umblu cada cu apă și spumă, fac mult abur în baie și mă relaxez singură că mai am și eu nevoie de introspecție.

-Iubito, ești bine? În ultimul timp nu ai fost în apele tale.
-Nu știi vorba aia, nu ești tu când ți-e foame. Zic eu în gând.
-Sunt bine, mă gandeam să îmi iau câteva zile libere și să mă odihnesc.
-Am o idee, și mustățile i se ridică asemeni lui Grinch. N-ar fi rău să ieși din casă, din oraș chiar. Îți alegi o destinație, îți faci rezervare, iar eu mă ocup de finanțare, fac cinste cu puțină liniște. Eu și fiică-ta plecăm pe la rude.
-Nu sună rău, eu mă gândeam la cada din dotare, dar o saună adevărată nu mi-ar prinde rău. Și pentru că, știi că îmi doresc să văd Bucureștiul, mă voi caza la un hotel din București.
-Perfect. Distracție plăcută și să ne trimiți poze.

Fericirea mea nu avea margini, alerga nestingherită prin toată casa, iar bagajul l-am făcut atât de repede, încât până ai spus cuvântul "saună", eu deja îl aveam făcut.
Aveam, știu sigur că aveam, o sclipire în ochi pe care n-am mai avut-o de mult. Era mai mult entuziasm, pentru că, deși plecam singură pentru prima dată de când eram casatorită, mă facea să mă simt liberă, înălțătoare, plină de aventură, deși tot ce îmi doream era să adorm în cadă.
N-am avut somn în noaptea de dinaintea plecării și nu îmi păsa, puteam să dorm în tren, pentru că n-am vrut să conduc un drum atât de lung, din Galați și să mă rătăcesc prin București, asta îmi lipsea.
Am ales să citesc "fata din tren"  în tren. Ce clișeu.


-Clucerului 19,vă rog, mă trezesc spunând taximetristului.
-Eram sigur că nu sunteți de prin împrejurimi.
-Asta ar trebui să fie de bine?
-Nu știu pentru dumneavoastră, cert este că intuiția mea nu mă înșală. Glumesc. Se vede după cum vă joacă ochii în cap după clădiri și vitrine și chiar și după accent, și aruncă în retrovizoare un zâmbet sincer.
Avea dreptate până la urmă....

Am fost plăcut surprinsă de cele 25 de minute de drum de la gară și până la hotel. Și mai plăcut surprinsă de clădire în sine.Hotelul Arc de Triomphe, unul din cele 4 hoteluri ale primului lanț de boutique-hoteluri din România - Residence hotels, de 4 stele, este situat într-o zonă bună a capitalei, cu numeroase obiective turistice, detaliate grație taximetristului  bucureștean.

Era spre înserat când am ajuns, așa că hotelul se scălda în lumină.Parcă era o mică sărbătoare, sărbătoarea mea. Parcă bucureștenii și toți străinii mă așteptau să deschid seara. O seară de octombrie friguroasă, melancolică și solitară.
Evident, după cazare, am dat iama în restaurant. Ora era perfectă pentru cină. Lume bună în jurul meu. Se auzeau toate limbile posibile, iar la masa de lângă mine un român îmbrăcat la 4 ace cina cu un alt tip tot la 4 ace; tocmai încheiau o afacere foarte profitabilă, după rânjetul pe care îl avea afaceristul român pe față și după culoarea din obraji.

Mi-am văzut de treaba mea.

Simfonia de creveți, felul de mâncare comandat a și sosit cât am făcut eu inventarul oamenilor din jur.

După cină, am vorbit pe facebook cu soțul și i-am arătat imagini live din camera mea, pentru că internetul wi-fi al hotelului ne-a permis.
M-am băgat în cadă și să fi stat vreo 2 ore, nu mi-am dat seama când au trecut așa repede. Am ieșit ca o doamnă în halatul și papucii hotelului, m-am răsfățat cu niște cosmetice tot din partea casei și am dat o tură prin cameră. Mobilierul din lemn masiv de cireș, lumina caldă și florile naturale proaspete m-au impresionat. Apoi m-am aruncat pe patul moale îmbrăcat elegant în bumbac egiptean (nu știam că există așa ceva) și am dormit ca un prunc lângă mama sa.

A doua zi spre seară urma să plec la mine în oraș, așa că am zis să profit de faptul că Arc de Triomphe are o localizare centrală și să merg să îmi bucur ochii de frumusețile din jur. Așa că am bifat Parcul Herăstrău, Ateneul Român, iar la Romexpo era târg de produse tradiționale și am plecat cu ceva bun de acolo.

A urmat saună,jacuzzi și masajul care m-au pus pe picioare. Slavă Cerului că am avut serviciu zilnic de menaj și room-service că după plimbarea prin București, am căzut lată.
Poate mi-ar mai fi trebuit încă vreo câteva zile să merg prin oraș sau să mă relaxez la SPA, însă zilele libere se terminau, iar eu trebuia să "zbor"  acasă. Am fost încântată de serviciile hotelului ,de priveliștea Bucureștiului, însă îmi era și dor de familie.
Clar, următoarea mini- vacanță va fi cu ei, eventual un "răsfăț romantic"  pe care Hotel Residence îl pune la cale pentru noi.

Voi lăsa fotografiile să grăiască.




http://www.residencehotels.com.ro/
http://www.residencehotels.com.ro/

http://www.residencehotels.com.ro/

http://www.residencehotels.com.ro/




Etichete: